søndag den 5. december 2010

1 H.

Jeg går på midtfyns gymnasium! klassen hedder 1. H..
Og hold lige fast ladyes and gentlemænd ! det er verdens mest überniceste klasse i hele verden..
det er sku altafgørende at være omgivet af så fantastiske klassenvenner :)
for nogle af lærene er sku lidt skarpe i svinget..
vil starte med at fortælle om annette fog: hun er vores matematik og NV lærer...
ikk lige den stiveste pik i saunaen hvis man spørg mig... hun har brunt pagehår og lyder som en robot der seriøst mangler nye batterier..
jeg er sikker på hun stemmer DF og drikker kaffe i tide og utide med vores allesammens Pia Kjærsgaard..
men nok om hende... for det vigtigste er nu 1 H. !!!
det er sku en meget blandet klasse med lidt af hvert...
der er alt fra nørder, til stille typer, til seriøse typer til lidt dovne typer til facebook typer..
nogle skriver noter, andre spiller potland og DR´s pakkeleg..
du ka finde os i 2.19 imorgen.. husk at tag entré med et: HALLOOOOOO.. vi har nemlig tysk..
der vil sikkert kunne fås autografer og billeder sammen med os..
Jeg blev opfordret til at skrive det her indlæg af min dejlige klassekammerater der hedder Sarah Gaardsmand Gjaldbæk !! eller Sarah G som vi kalder hende underground...
så spam hende og sig tak hvis i nyder mit indlæg...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar